"MIR" U DRAČEVU

U petak, 13. kolovoza, u 19 sati, u sklopu trdnevnice za Veliku Gospu, naš zbor mladih "Mir" zajedno sa svojim župnikom, slavili su svetu misu i pjevali pod misom u župi Dračevo na poziv župnika don Ivice Borasa. Uz župu Dračevo kao patron župe Velika Gospa slavi se u slijedećim našim hercegovačkim župama: Goranci, Gradac, Nevesinje, Prisoje, Seonica, Široki Brijeg i Trebinja.

SUSRET BISKUPA I SVEĆENIKA PULJIĆA U BLAGAJU

U subotu, 7. kolovoza 2010., u blagajskoj pustoj crkvi dogodio se susret biskupa i svećenika Puljića sa svojom rodbinom. Misa je započela u 11 sati a predvodio ju je vrhbosanski nadbiskup, kardinal Vinko Puljić. Homiliju poslije evanđelja izrekao je zadarski nadbiskup Želimir Puljić. Koncelebriralo je još šest svećenika Puljića i nekoliko drugih svećenika.

"SV. VERONIKA" U VJETRENICI I TREBINJU

U petak, 30. srpnja, udruga žena iz naše župe "Sv. Veronika" bila je na jednodnevnom izletu u najpoznatijoj pećini u Bosni i Hercegovini - Vjetrenici (općina Ravno) te posjetila našu katedralu u Trebinju, razgledala sam grad i nekoliko odabranih pravoslavnih crkava. Ugostio nas je don Milenko Krešić, trebinjski župnik. Sve u ležernom, turističkom điru, kako to jedanput godišnje i običavaju činiti, zajedno sa svojim župnikom...

"HERCEG STJEPAN" U SLAVONIJI

U subotu i nedjelju, 17. i 18. srpnja 2010., HKUD Herceg Stjepan s naše Bune boravio je u Slavoniji, u općini Cerne, kao gost 32. žetvenih svečanosti koje se tradicionalno slave u tom kraju. Sudjelovale su četiri sekcije bunskoga HKUD-a: Bećari, folklor mladih, dječji folklor i "novopečeni" tamburaši kojima je ovo bio prvi javni nastup...

KRŠĆANIN NA ODMORU

Zar je i to vijest?! Neka, neka, nije naodmet podsjetiti da i kršćani idu na odmor. I to ne bilo kakav nego kršćanski odmor. Odmaramo se od posla, drugih ljudi s kojima smo svakodnevno, kao i svi drugi. Ali odmaraju se i drugi od nas. Cijene apartmana u javnom i privatnom smještaju ne razlikuju se previše od drugih, nekršćanskih odmora. U čemu je onda razlika?

"SLAVIMO TE, OČE..."

U nedjelju, 27. lipnja, navečer u 20 sati u dvorani Bl. A. Stepinca u našem Pastoralnom centru na Buni, naši župni zborovi Put ljubavi i Mir pod vodstvom i ravnanjem don Ive Šutala koji je i autor većeg dijela tekstova i glazbe pjesama, promovirali su svoj prvi CD "Slavimo te, Oče". Dvorana je bila prepuna, promocija dobro pripremljena... Čestitke!

PROMJENA TERMINA MISA RADNIM DANOM

S prvim danom srpnja (1. srpnja, četvrtak) započinjemo s novim terminom jutarnjih misa u našoj crkvi na Buni (sve mise radnim danima tijekom srpnja i kolovoza su jutarnje!). Umjesto dosadašnje mise u 7:30, odsada će mise započinjati ujutro u 7:00, kako će i pisati u našem Župnom listu.

Read more …

PROMOCIJA CD-a "SLAVIMO TE, OČE"

Najavljujemo promocija CD-a pod na­zivom “Slavimo te, Oče” u nedjelju, 27. lipnja u 20 sati, u dvorani bl. A. Stepinca u našem Pastoralnom centru na Buni. Na CD-u je desetak pjesama koje pjevaju naš zbor mla­dih “Mir” i dječji zbor “Put ljubavi”...

KRIZMA 2010.

Sveta misa je započela u 11 sati, u nedjelju 20. lipnja. Crkva je bila prepuna, sparina velika. Unatoč tomu dostojanstveno i svečano slavili smo svetu misu i podjelu sakramenta krizme za 61 krizmanika i krizmanicu. Njihovi kumovi, roditelji i ostali naši župljani pažljivo su pratili svaku riječ i gestu djelitelja potvrde, našeg biskupa Ratka Perića...

JEDNODNEVNI IZLET

Ove godine u mjesecu lipnju naš župnik don Bernard Marijanović i voditeljica našega dječjeg zbora Kristina Ćorić nagradili su dječji zbor 'Put ljubavi', članove naše Medijske sekcije i ministrante jednodnevnim izletom za zalaganje u župnim aktivnostima...